Wernisaż „Emocje” w hotelu ibis Styles Warszawa Centrum zachęca do wspierania Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci

Materiał informacyjny Hotel ibis Styles Warszawa Centrum
Warszawa, 24 maja 2024 – W hotelu ibis Styles Warszawa Centrum odbył się wernisaż charytatywnej wystawy „Emocje”. Wystawa, prezentująca dzieła malarki tworzącej pod pseudonimem MaNa Art, producenta muzycznego o pseudonimie Ursarix oraz producenta filmowego prowadzącego na YouTube kanał #NakręćSię. Wydarzenie to nie tylko kulturalne doświadczenie, ale także okazja do wsparcia Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci poprzez aukcję dzieł sztuki. Będzie ona dostępna do oglądania w hotelu do 16 czerwca.

Wystawa „Emocje” prezentuje 13 obrazów. Każdy z nich pokazuj różne emocje i opowieści o tym, co w życiu jest najważniejsze. Projekt „Artyści i AI dla Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci" to efekt współpracy trojga artystów MaNa Art, Ursarix i #NakręćSię, którzy włączyli do wystawy elementy malarstwa, muzyki i filmu, tworząc wielowymiarowe doświadczenie dla odbiorców. Dzieła zostały przetworzone przez sztuczną inteligencję, która zamieniła je w ruchome obrazy, co zostało uwiecznione na filmie, który jest uzupełnieniem projektu. W drugim filmie twórcy opisują, jak wspólnie pracowali nad projektem. Każdy obraz z wystawy „Emocje” jest również częścią aukcji charytatywnej. Wszystkie zebrane środki zostaną przekazane na rzecz Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci. Wernisaż „Emocje” zgromadził miłośników sztuki, dziennikarzy, influencerów, mieszkańców miasta oraz działaczy społecznych.

Artyści z chęcią pomocą

MaNa Art (Magda) to malarka łącząca sztukę z charytatywnością, znana z wystaw m.in. w Madrycie i Paryżu, która przekazała ponad 250 swoich prac na aukcje dobroczynne. Ursarix (Karol) to DJ i producent muzyczny, ceniony na scenie Progressive House. NakręćSię (Robert) to filmowiec, twórca kanału YouTube #NakręćSię, dokumentujący historie artystów i pasjonatów.

Hotel ibis Styles Warszawa Centrum, jako organizator wernisażu, kontynuuje swoje zaangażowanie w promowanie sztuki i wspieranie ważnych społecznie inicjatyw.

- Sztuka i pomaganie to dwie wartości, które są głęboko zakorzenione w DNA naszej marki. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego pięknego projektu, łączącego sztukę z działalnością charytatywną. Współpraca z tak utalentowanymi artystami i możliwość wsparcia Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci to dla nas ogromny zaszczyt i odpowiedzialność. Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia wystawy i wsparcia tej inicjatywy – mówi Małgorzata Nowak, Dyrektor Hotelu ibis Styles Warszawa Centrum.

Podczas wernisażu ogłoszono start aukcji charytatywnej, która potrwa do końca wystawy. Dzieła MaNa Art zostały wystawione zarówno na miejscu, jak i w formie online, co umożliwia szerokiemu gronu osób uczestnictwo w licytacji. Dochód z aukcji zostanie przekazany na rzecz Fundacji Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci, które od 30 lat wspiera nieuleczalnie chore dzieci i ich rodziny.

O markach rodziny ibis

Od 1974 roku ibis jest pionierską marką, opartą na podstawowych zasadach przystępności cenowej, innowacyjności i niezawodności. Popularyzując podróże i hotelarstwo, jako pierwsza marka w Europie sprawiła, że wysokiej jakości komfortowe noclegi stały się dostępne dla wszystkich, bez względu na budżet. Od 2012 roku rodzinę ibis tworzą trzy odrębne submarki - ibis, ibis Styles i ibis Budget - każda z inną osobowością, designem i pasją, które łączy atmosfera otwartości oraz obietnica przystępnej ceny, wygody i komfortu. Rodzina hoteli ibis należy do najbardziej znanych marek w segmencie ekonomicznym na świecie, z ponad 2500 lokalizacjami w 79 krajach w ramach trzech marek. Marki ibis są częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej liczącej ponad 5 600 obiektów w ponad 110 krajach, a także marką uczestniczącą w ALL - Accor Live Limitless - lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy przywilejów, nagród, usług i doświadczeń. Hotele ibis Styles, w myśl filozofii marki, koncentrują się na kreatywnym designie wnętrz zbudowanych wokół unikalnych motywów przewodnich, dzięki czemu nie ma dwóch takich samych obiektów. Marka, wspierając kreatywność, angażuje się w szereg działań z obszarów różnych dziedzin sztuki.

ibis.com | all.com | group.accor.com

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Wernisaż „Emocje” w hotelu ibis Styles Warszawa Centrum zachęca do wspierania Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci - Mazowieckie Nasze Miasto

Wróć na przasnysz.naszemiasto.pl Nasze Miasto